Wednesday, October 29, 2008

SAMBUTAN HARI RAYA


Share



[ situasi ] : semakin bz
[ mood ] : Panas Membara kerana Hak melayu dipermainkan
[ music ] : lagu perajurit

huh disebabkan undian pada poll itu menang kpd hari raya terpaksa aku cita skit pasal hari raya ni.. sebenarnya aku dah malas nak cite pasal raya nie... sbb bulan syawal pon dah nak abes.. mood raya pon dah tak ada.. org pon dah malas nak ckp pasal hari raya nie.. cuma utk ckupkan syarat yg aku telah buat sendiri.. iaitu undian pada poll perlu diberi keutamaan.. utk dipostkan..


oklah.. dah abes membebel tak tentu.. apa yg aku nak ceritakan ialah.. pada malam ini.. dak elektronik akan mengadakan majlis sambutan hari raya dbertempat didewan besar..
jam 8.30mlm,semua pelajar elektronik yg berkaitan dijemput hadir.. hehe.. tak kira dimana anda berada..

kemeriahan sambutan aku akan post sekiranya aku hadir rajin untuk menulis di blog ini..
apa2 pn.. terima ksh kerana membaca..

maaf kl boring sbb aku cuma nak cukupkan syarat je.. :P

No comments:

Post a Comment

HI ..

Related Posts with Thumbnails